- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
PLZEŇSKÝ PRAZDROJ PŘEDSTAVIL NOVOU STRUKTURU OBCHODNÍHO TÝMU
1.4.2015 Ostatní produktyLídr v prodeji piva v České republice ukotvuje spolupráci se zákazníky v nové struktuře pro podporu dalšího rozvoje úspěšného společného podnikání
Plzeňský Prazdroj, a. s., představil novou strukturu obchodního týmu. Díky novému nastavení chce Prazdroj vytvářet nové příležitosti a jedinečné pivní zážitky pro milovníky piva i zcela nové konzumenty a co nejpřímější cestou pomoci hospodám, restauracím a maloobchodům zvýšit zájem o pivo. Paul Barnett, člen nejvyššího vedení a dosavadní ředitel obchodu pro maloobchodní síť, přebírá nově zodpovědnost i za oblast restaurací a hospod. Jeho klíčovými spolupracovníky budou Martin Grygařík, ředitel obchodu pro maloobchodní síť, Tomáš Mráz, ředitel obchodu restaurací a hospod, Adriana Jahňáková, národní manažerka pro velkoobchod a Karel Kraus, manažer Trade & Shopper marketingu.
Paul Barnett, dosavadní obchodní ředitel pro oblast maloobchodní sítě (OFF Trade), zodpovídá nově také za obchodní tým pro restaurace a hospody (ON Trade), pro velkoobchody a shopper marketing. Jeho klíčovou odpovědností bude naplnění obchodní strategie v těchto oblastech.
„Naše nová struktura obchodního týmu je postavena na čtyřech hlavních oblastech: ON Trade a OFF Trade, Velkoobchod a Trade & Shopper marketingu. Věřím, že díky tomuto nastavení dosáhneme ještě užší a přínosnější spolupráce s našimi zákazníky a společně dokážeme vytvořit nové příležitosti a oslovit nové konzumenty ve všech oblastech našeho působení,“ řekl k nové struktuře prodejního oddělení Paolo Lanzarotti, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.
Paul Barnett přišel do Plzeňského Prazdroje v loňském roce z mateřské společnosti SABMiller Europe, kde působil od roku 2011 jako komerční ředitel se zaměřením na oblast Shopper Marketing. Před svým vstupem do pivovarské skupiny SABMiller pracoval 15 let ve společnostech Johnson&Johnson a Nestlé a působil kromě Evropy i v Austrálii a Asii a byl zodpovědný za inovační projekty v maloobchodní síti a vztahy se zákazníky na globální, regionální i místní úrovni. Paul Barnett pochází z Austrálie a vysokoškolské vzdělání získal na universitě Monash v Austrálii, kde vystudoval mezinárodní obchod. Mluví anglicky a domluví se rovněž čínsky. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování a fotografování.
Novým ředitelem pro oblast maloobchodní sítě byl jmenován Martin Grygařík. Pro společnost pracuje již déle než 20 let. Vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu na Slezské univerzitě v Karviné. Začínal v Pivovaru Radegast, v roce 1995 stál u vzniku oddělení pro klíčové zákazníky, které poté několik let vedl. Od roku 2000 pracuje v oddělení OFF Trade, kde prošel řadu pozic až po ředitele pro klíčové zákazníky. Mluví anglicky a německy. Je ženatý, má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, fotbal a lyžování.
Ředitelem obchodu restaurací a hospod je Tomáš Mráz. Ten se v oblasti ON Trade pohybuje po celou dobu své dosavadní sedmileté kariéry v Plzeňském Prazdroji, naposledy působil v pozici regionálního manažera prodeje od roku 2011. Předtím pracoval na různých regionálních i národních pozicích v agentuře CzechInvest. Tomáš Mráz vystudoval ekonomii na Jihočeské universitě v Českých Budějovicích. Mezi jeho koníčky patří hudba, turistika a dobré pivo.
Národní manažerkou pro oblast velkoobchodu se stala Adriana Jahňáková. Do Plzeňského Prazdroje nastoupila v roku 2010 ze společnosti Coca-Cola, kde působila osm let na pozicích Marketingového a Inovačního manažera v Chorvatsku, Řecku a České republice. Své marketingové zkušenosti začala sbírat ve společnosti Procter and Gamble, kde působila pět let na regionální úrovni v Maďarsku a České republice. Adriana Jahňáková pochází ze Slovenska a vystudovala mezinárodní marketing na Ekonomické univerzitě v Košicích. Mezi její koníčky patří rodina, cestování a dobré jídlo.
Za aktivity Trade a Shopper marketingu bude zodpovědný Karel Kraus. V Plzeňském Prazdroji pracuje od roku 2003. Prošel několika pozicemi v brand managementu pro různé značky a v posledních letech se jako marketingový manažer staral o značky Velkopopovický Kozel (pro ČR i zahraniční trhy) a Radegast. Karel Kraus vystudoval ekonomickou fakultu na Technické univerzitě v Ostravě a své první pracovní zkušenosti získal v neziskové organizaci AIESEC či společnosti Deutsche Telekom AG. Mezi jeho koníčky patří jeho dvě dcery Markéta a Helena a cestování s rodinnou.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 724 617 219
Poznámky pro editory
- Na poli cestovního ruchu patří pivovar Plzeňský Prazdroj mezi světově nejlépe hodnocené turistické destinace. Prohlídková trasa Pilsner Urquell uspokojí i velmi náročné návštěvníky a seznámí je s příběhem a unikátním způsobem vaření zlatého ležáku Pilsner Urquell.
- Pivovarské muzeum v Plzni se svojí jedinečnou atmosférou mapuje vznik a rozvoj pivovarnictví a s ním souvisejícíchřemesel. Sídlí v původním středověkém právovárečném domě a ve svých fondech uchovává např. rozsáhlou sbírku pivníhonápojového i obalového skla, etiket, pivních tácků, výtvarného umění, ale také řadu pivovarských kuriozit a mnoho dalšího.
- Investice Plzeňského Prazdroje do podpory a rozvoje turistického ruchu v pivovarech v Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích dosáhly za posledních 10 let téměř 80 milionů korun. V roce 2014 využilo prohlídek, akcí, programů a dalších aktivit Plzeňského Prazdroje více než 726 tisíc zájemců z Čech i zahraničí a za posledních deset let přesáhlo toto číslo 5 milionů návštěvníků.
Plzeň