Obří hnízdo na Petříně patří Fénixovi, bájnému ptákovi a nové značce piva

23.2.2012 Ostatní produkty

 

Plzeňský Prazdroj představuje netradiční pivo, které se od ostatních liší nejen svou chutí, ale i způsobem uvedení na trh. „Baví nás věci dělat jinak, proto i zrození Fénixe bylo hrou,“ vysvětlil Dalibor Vainer, marketingový manažer Plzeňského Prazdroje. „To však byl jen začátek: Fénixe světu ukážeme v den, který je vlastně v letošním roce tak trochu navíc, ve středu 29. února.“

V 19 hodin bude pro veřejnost kromě degustace připraveno mytické zrození Fénixe promítané speciální technologií videomappingu na větrací věže strahovského tunelu. Projekce ukazuje cykly zrození, kdy nové, svěží a originální věci povstávají z věcí tradičních a historických.

Originální receptura Fénixe vznikla přímo v Plzeňském pivovaru. „Naši sládkové ladili výslednou chuť velice pečlivě a připravili lehké pivo se svěžím aroma, které představuje spojení tradice s moderním světem,“ doplnil Dalibor Vainer.

 

Bližší informace:
Jiří Mareček, Plzeňský Prazdroj, tel. 724 617 219
Vladimír Jurina, Plzeňský Prazdroj, tel. 724 617 886

 

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem více než 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch,
    Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Praha