Reklama značky Radegast glosuje hořkost životních situací – tentokrát s Emilem z Vyvolených

7.12.2005 Radegast

Ústřední postavou dalšího pokračování série reklam Radegastu pod heslem „Život je hořký. Bohudík“ je tentokrát Emil Zajac z Vyvolených ve svatebním kostýmu s textem „Konečně svoboda, Emile?“. Venkovní a tisková reklama určená pro město Ostravu glosuje hořké chvilky Emilových posledních dnů ve vile. Naplňuje tak základní myšlenku konceptu, kterou je právě souvislost mezi typickou hořkostí piva Radegast a drobnými každodenními „hořkostmi života“, stejně jako schopností našich lidí se nad ně povznést a usmát se jim.


„Emil z Vyvolených podle nás naplňuje slogan konceptu „Život  je hořký. Bohudík.“. Sám zažil nejednu hořkou chvilku ve vile i v osobním životě. Vypadl v duelu, nedosáhl cíle a odešel z vily dříve, než chtěl, získal pomyslnou svobodu a vzápětí ji „ztratil“, když se oženil… Život je plný malých hořkých chvilek, na které pak s odstupem času rádi vzpomínáme, třeba u správně hořkého piva s přáteli,“ vysvětluje koncept Milan Gába, manager značky Radegast. „Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je zvláště na  Moravě tak oblíbené“, dodává Milan Gába.


S podobiznou bývalého horníka z Ostravy se obyvatelé severomoravské metropole setkají na billboardech, bigboardech, prosvětlených městských reklamních plochách nebo v regionálním tisku.


 



X X X


Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí největší pivovarské firmy v České republice, společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V Pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Je nejmladším a nejmodernějším pivovarem v České republice. Ročně produkuje přes 2 mil hl. piva při cca 300 zaměstnancích. Vyrábí pivo typu „klasický český ležák“ a je rovněž výrobcem kvalitního sladu ve vlastní pivovarské sladovně. Do variant značky Radegast patří Radegast Premium, Radegast Original a nealkoholické pivo Radegast Birell. V posledních letech pivovar výrazně investoval do zlepšení kvalitativních parametrů výroby a do procesů analýzy a kontroly. Díky tomu má Radegast kvalitu, která se odráží v řadě úspěchů doma i v zahraničí. V roce 1995 získal Radegast jako první z oboru certifikát kvality ISO 9002, v roce 1996 Mezinárodní ocenění za kvalitu a v roce 1999 ekologický certifikát ISO 14001. V roce 2003 pivovar znovu obhájil certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 po důkladném auditu firmy DNV. Řadou unikátních ekologických projektů přispívá pivovar Radegast ke zkrášlení okolí – chráněné krajinné oblasti Beskydy.


Plzeňský Prazdroj, a.s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel. Plzeňský Prazdroj, a.s. zaměstnává 2 640 lidí ve svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13 obchodně distribučních centrech v celé České republice. Řídí také slovenský Pivovar Šariš, a.s., číslo 2 na slovenském pivním trhu. Plzeňský Prazdroj a Šariš představují dohromady nejvýznamnější subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické skupiny SABMiller. plc, druhé největší na světě. Vlajkovou loď SABMiller představuje značka Pilsner Urquell.

Nošovice