Bedřich Smetana inspirován Pilsner Urquell aneb představuje se výpravná česká pivní televizní reklama

21.6.2006 Pilsner Urquell

Pilsner Urquell pokračuje v úspěšné reklamní kampani spojené se slavnými momenty české historie


Jednu z největších a nejvýpravnějších pivních reklam v dějinách České republiky představí Pilsner Urquell dne 26. června. Na všech českých televizních kanálech začne běžet reklamní spot, který spojuje tento český pivní klenot s Bedřichem Smetanou a chvílí, kdy komponuje „Mou vlast“. Pilsner Urquell tak představuje již čtvrtý reklamní spot ve své úspěšné televizní prezentaci této značky. Realizací nejnovějšího provedení televizní reklamy byl pověřen belgický režisér Xavier Mairesse (počítaný mezi předních 100 reklamních režisérů na světě). Reklamní spot určený výhradně pro český trh vyvinula agentura Leo Burnett a natočila jej ve spolupráci s produkční společností Dawson Production. Spot bude nasazen v délce 60 vteřin v kombinaci s kratší 40vteřinovou verzí.



„Nová reklama navazuje na předchozí spoty Jungmann, Národní divadlo a Laurin & Klement. Jejich společným vodítkem je spojení značky Pilsner Urquell se slavnými momenty a významnými činy v české historii. Značku samu o sobě lze považovat za jeden z nejvýraznějších symbolů České republiky, do uvedených významných momentů Pilsner Urquell tedy přirozeně patří,“ řekl Petr Polák, manažer značky Pilsner Urquell. „Navíc za touto exekucí stojí jednoduchý, milý a velmi silný nápad, což není na českém reklamním trhu věc obvyklá,“ doplnil.



Pár zajímavých informací z natáčení:



  • Bedřicha Smetanu si zahrál herec Václav Mareš

  • Celkem se natáčení zúčastnilo 150 komparzistů

  • Divadelní scény byly natáčeny s opravdovým hudebním tělesem, které hrálo předem určené konkrétní pasáže z Mé vlasti

  • Záběry psaní hudebního předpisu pochází z ruky profesora konzervatoře, to vše za účelem maximální autentičnosti spotu.

Bližší informace:
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617

Praha