Plzeňský Prazdroj zvyšuje ceny piv v průměru o 4 %

22.9.2008 Ostatní produkty

Společnost Plzeňský Prazdroj oznamuje záměr zvýšit ceny svých produktů od 1. listopadu 2008. Tato změna je výsledkem naší pravidelné roční revize cen.

„Ceny kvalitních surovin i další náklady v uplynulém období dramaticky vzrostly. Protože vždy chceme přinést našim zákazníkům to nejlepší a nikdy neslevovat z kvality našich piv, udělali jsme maximum, abychom udrželi růst cen na rozumné úrovni. Zvýšení cen tedy činí v průměru jen 4 %,“ říká generální ředitel Plzeňského Prazdroje Mike Short.

Doplňující informace:

  • Náklady na jednu tunu sladovnického ječmene se meziročně zvýšily více než o jednu třetinu. V porovnání se situací před dvěma lety se cena zvýšila téměř o dvě třetiny.
  • Cena českého chmelu je v porovnání s loňským rokem téměř dvojnásobná.
  • Naposledy zdražoval Plzeňský Prazdroj v listopadu 2007. Ceny se zvýšily v průměru o 6 %.

Kontakt:
Jiří Mareček
Tiskový mluvčí
724 61 72 19

x x x
  • S celkovým prodejem více než 10,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2007 (včetně licenčních výrob) a s exportem do více než 55 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v Česku a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast,  Velkopopovický Kozel a nealkoholický Radegast Birell.
  • Plzeňský Prazdroj vyrábí v ČR pivo ve třech pivovarech – v Plzeňském pivovaru, Pivovaru Radegast a Pivovaru Velké Popovice. Obchodně distribučních center, která zajišťují zásobení v příslušných regionech, je v republice 13.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.

Plzeň