Frisco představuje letní novinku Frisco Spritz a vzkazuje všem kamarádkám: Vídat se vám svědčí!

17.5.2019 Ostatní produkty

Frisco oficiálně představilo žhavou letní novinku – limitovanou edici Frisco Spritz, která v sobě snoubí podmanivou chuť hořkého pomeranče doplněnou směsí bylin. Novinka je inspirovaná populárním míchaným koktejlem. Mezi prvními, kdo nový cider na střešní terase hotelu Hilton Prague ochutnal, byly i modelka Nikol Švantnerová a influencerka Hell Navrátilová.

Podvečerní akce byla určena kamarádkám, protože právě v jejich společnosti chutná Frisco nejlépe. Podle průzkumu značky Frisco se holky nejčastěji těší na to, že se při setkání s kamarádkami uvolní od stresu a obvyklých povinností a hodí běžné starosti za hlavu. Zároveň si nejvíce užívají zábavu a legraci, která je u společných setkání zaručena. Z průzkumu dále vyplynulo, že polovina respondentek se vídá s kamarádkami méně než jednou za měsíc. 70 % žen přitom přiznává, že by se s kamarádkami chtělo setkávat častěji.

„České ženy na sebe mají extrémně vysoké nároky, a to se projevuje i v jejich blízkých vztazích. Pečlivě dbají na to, aby byly dobré partnerky, milenky i mámy. Ve všem tom shonu však zapomínají na své kamarádky, které by měly v jejich životě hrát poměrně důležitou roli,“ říká koučka Lenka Černá, která na akci vysvětlila, proč jsou kamarádky v životě každé ženy tak důležité. „Právě díky času, který trávíme s našimi kamarádkami, můžeme růst i v oblasti našeho zdraví, kariéry a v neposlední řadě i v našich partnerských vztazích,“ doplnila.

Pro hosty byla připravena i fotostěna, aby si pozvané mohly odnést vzpomínku na večer s kamarádkou. Atmosféru doplňovala příjemná letní hudba a krásný výhled na Prahu. Na akci dorazily i ambasadorky značky Nikol Švantnerová a Hell Navrátilová, pro které je pravidelný kontakt s kamarádkami velmi důležitý. Prostřednictvím Instagramu proto motivují své fanoušky, aby se svými kamarádkami trávily co nejvíce času.

V hlavní roli večera bylo samozřejmě nové Frisco Spritz, které je dostupné ve většině obchodů a ve vybraných barech a restauracích. Prodává se ve stylových lahvičkách, ale na několika hudebních festivalech (např. Sázava Fest, Colours of Ostrava nebo Beats for Love) se objeví i čepovaná varianta. 

Tento cider je určen především ženám, které si během nadcházejících teplých večerů touží vychutnat sladkou chuť tropického ovoce s jemným dotykem hořkosti,“ říká Dominika Drvoštěpová, brand manažerka značky Frisco a doplňuje, „věříme, že novinku ocení všichni, kteří hledají ten pravý osvěžující drink na léto. Výhodou pro ně určitě bude i to, že drink stačí pouze vychladit a pak si ho můžou vychutnat hned po otevření, bez nutnosti míchání.“  

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici 

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 731 193 191 

Email:

 

Poznámky pro editory

  • Frisco je moderní, jemně perlivý alkoholický cider, oblíbený zejména mezi ženami. Snoubí vyváženou ovocnou chuť s ideálním množstvím alkoholu. Proto je neobyčejně osvěžující, zejména pokud se podává dobře vychlazený. 
  • Frisco je dostupné ve stylové lahvi o objemu 0,33 l a nově i v praktických plechovkách.
  • Frisco je vyhledávaným společníkem mnoha večírků a horkých dnů. Na trhu je dostupný ve čtyřech stálých příchutích – Frisco Brusinka, Frisco Jablko a citrón, Frisco Ananas
    a Lemongrass a Frisco Lesní ovoce.