![Prazdroj](https://www.prazdroj.cz/cospospohzeg/themes/prazdroj/img/logo-sm.png?bf6476bc)
- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Frisco představuje osvěžující letní novinky inspirované míchanými koktejly
22.4.2020 Ostatní produkty![](https://www.prazdroj.cz/cospospohzeg/uploads/2020/04/Frisco-koktejlova-rada-292x188.jpeg)
Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco uvádí na trh dvě novinky, které se skvěle hodí na horké večery. Vsadila na osvěžující příchutě koktejlů a představuje Frisco Mojito a Frisco Bellini. Chuť míchaného nápoje si tak můžete užít i v době, kdy jsou bary a restaurace zavřené.
„Chtěli jsme našim spotřebitelům nabídnout alternativu k míchaným nápojům, které k teplým večerům neodmyslitelně patří. Výhodou Frisca je, že si jej můžete vychutnat bez nutnosti míchání, stačí ho jen vychladit a jednoduše otevřít. A to i v pohodlí domova,“ komentuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje pro nové kategorie.
Frisco Mojito zaujme svěží chutí limetky a máty, které se harmonicky doplňují a vytváří mimořádně osvěžující jemně perlivý cider. Frisco Bellini, inspirované elegantním italským koktejlem, snoubí lahodnou chuť šťavnatých bílých broskví a šumivého vína.
„Novinky z koktejlové řady jsou určeny především ženám, kterým dlouhodobě připomínáme, jak důležité je trávit čas se svými kamarádkami, a to i nyní, kdy to lze pouze na dálku. Věříme, že si naše osvěžující novinky Frisco Mojito a Frisco Bellini brzy najdou své příznivce a stanou se součástí posezení s holkami, i když za stávajících okolností spíše virtuálních,“ doplňuje Veronika Hořáková.
Obě nové příchutě Frisca jsou k dostání v široké síti obchodů od poloviny dubna. Společně s již zavedenou příchutí Frisco Spritz tvoří koktejlovou řadu, kterou doplňují 4 klasické ovocné příchutě. Novinky najdete ve stylových lahvičkách o objemu 330 ml, které lze pohodlně otevřít jednou rukou. Obsah alkoholu je stejně jako u ostatních variant Frisca 4,5 %.
Novinky budou představeny v tag-onu k současnému televiznímu spotu Buďme holky častěji, za jehož vznikem stojí kreativní agentura VCCP. Produkci měla na starost agentura Stink Films a režie se ujal Peter Ehrenberger. Ve spotu Frisco představuje ženy v každodenních situacích, ve kterých se v nich na chvíli probouzí jejich bezstarostné holčičí já. Frisco chce upozornit na to, že žena může mít více rolí – je to milující matka, žena, kterou naplňuje její práce, partnerka či manželka, ale stejně tak i holka, která si užívá společně strávené chvíle se svými kamarádkami. Kampaň doplní i komunikace na sociálních sítích.
Tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje Zdeněk Kovář je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
mobil: +420 735 189 368
Poznámky pro editory
- Frisco je moderní, jemně perlivý alkoholický cider, oblíbený zejména mezi ženami. Snoubí vyváženou ovocnou chuť s ideálním množstvím alkoholu. Proto je neobyčejně osvěžující, zejména pokud se podává dobře vychlazený.
- Frisco je dostupné ve stylové lahvi o objemu 0,33 l a některé varianty také v praktických plechovkách.
- Frisco je vyhledávaným společníkem mnoha večírků a horkých dnů. Na trhu je dostupné ve čtyřech základních příchutích – Frisco Brusinka, Frisco Jablko a citrón, Frisco Ananas a Lemongrass a Frisco Lesní ovoce. Koktejlová řada zahrnuje tři příchutě – Frisco Spritz, Frisco Mojito a Frisco Bellini.