Gambrinus představuje nové pivo Góóól pro sportoviště

16.8.2012 Gambrinus

Gambrinus jako mnohokrát v minulosti přijal novou výzvu a opět uvařil chuťově jedinečné pivo, které je možné prodávat na sportovištích. Při výrobě nového Gambrinusu Góóól využil své bohaté pivovarnické znalosti, tradiční varní postupy a české suroviny včetně vyhlášeného žateckého chmele.  Stejně jako v případě ostatních piv rodiny Gambrinus se tak jedná se o typické české pivo s plzeňským původem, a proto také ponese Chráněné zeměpisné označení České pivo.

Na přípravě nového piva se významně podílela veřejnost. „Gambrinus do svých aktivit vždy zapojuje své příznivce. Proto pro nás bylo naprosto přirozené, že jsme je i v tomto případě pozvali, aby nám pod vedením našich zkušených sládků pomohli vybrat chuť nového piva. Jakmile jsme zvolili opravdu unikátní a skvěle vyladěné pivo, zaměřili jsme se na jeho název. A kdo jiný by jej měl vybrat než samotní fanoušci a fotbalisté, kteří jsou k tomu ti nejpovolanější,“ řekla Adriana Jahňáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje.

Zástupci veřejnosti v Plzni vybírali ze tří variant, které připravili plzeňští sládci a svým charakterem a chuťovým profilem se hodí do rodiny Gambrinus. Z nich byla vybraná vítězná varianta piva, které se vyznačuje vyšší hořkostí a příjemným chmelovým aroma po žateckém chmelu.

Důležitým krokem při cestě ke vzniku nového piva bylo hledání originálního názvu. Ze soutěže na Facebooku vzešlo deset nejzdařilejších návrhů, z těch finální název vybrali fotbaloví reprezentanti. Gambrinus Góóól, jednoduchý a výstižný název piva určeného na sportoviště zástupce pivovaru přesvědčil.

Nový Gambrinus Góóól bude distribuován na fotbalové stadiony již od 17. srpna, bude se prodávat pouze v čepované formě a jeho cena bude stejná, jakou zaplatili fanoušci za pivo Gambrinus, které bylo na stadiony dodáváno doposud.

Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru a  Gambrinus Góóól určeného pro sportoviště a stadiony.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o  produkty Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka & bezinka. Jedná se o míchané nápoje z piva. Charakteristické pro ně jsou nižší obsah alkoholu a osvěžující chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a dodržování originálních varních postupů.
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, a. s., který je členem SABMiller plc. S celkovým prodejem více než 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v  zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc. je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Kontakt:

Jiří Mareček
Tiskový mluvčí
Plzeňský Prazdroj, a.s.
t.: +420 724 617 219
e.:

Plzeň