- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Birell v lyžařském ráji
21.10.2014 BirellV Krkonoších se běžkaři díky novému Birell značení dostanou přehledně do cíle i k zaslouženému osvěžení.
Nealkoholické pivo Birell je doma všude tam, kde jsou doma lidé aktivně využívající volný čas, ať na cyklostezkách, in-line bruslařských drahách, běžeckých tratích či turistických cestách. Birell a jeho podpora sportovního vyžití si ale na zimní měsíce přestávku nevybírá. Naopak, Birell a jeho ochucené varianty osvěží i na sněhu. Nově díky podpisu smlouvy o partnerství v projektu Krkonoše – lyžařský běžecký ráj, resp. se Svazkem Krkonoše, Správou KRNAP, upravovateli lyžařských běžeckých tratí a Horskou službou Krkonoše.
Už v loňské zimní sezoně byl Birell partnerem některých lyžařských areálů například Ski resortu Herlíkovice, kde přispívá k větší bezpečnosti sjezdařů a návštěvníků. Jednak z pohledu konzumace nealkoholických nápojů během sportu, jednak bezpečnosti pasivní díky bezpečnostním matracím kolem potenciálně rizikových míst. Nyní se Birell spojuje také s běžeckým lyžováním. Nové zimní značení s logem Birellu na běžecké stopě bylo instalováno na oblíbenou Krkonošskou běžeckou magistrálu. Tato hlavní tepna měřící 74 kilometrů protínající pohoří upravenými běžeckými stopami, v rámci celokrkonošského projektu s názvem „Krkonoše – lyžařský běžecký ráj“, se tak stává ještě přehlednější. Díky 188 značkám ve tvaru červeného kosočtverce se běžkaři snadno a rychle zorientují, kudy vede správná cesta do cíle i k zaslouženému osvěžení.
„Birell se již dlouhodobě věnuje podpoře aktivního životního stylu především v oblasti cyklistiky a běhu. Osvěžení je však potřeba i v zimním období, a proto jsme rádi, že můžeme podpořit projekt pro všechny milovníky běžeckého lyžovaní.“ komentuje zahájení spolupráce a nové sezony Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Birell.
Ing. Jan Sobotka, předseda Svazku a starosta Vrchlabí vítá nové značení jako příspěvek k většímu komfortu návštěvníků. A nejen lyžařů. „Lidé, pro které jsou běžky vítanou formou rekreačního sportování, aktivního odpočinku a relaxace, vyhledávají v současnosti areály, které poskytují kvalitní služby a zázemí. K tomu nezbytně patří pravidelná úprava tratí, která je finančně náročná. Ale bez toho by k nám nejezdili lidé, na kterých je závislá řada podnikatelských subjektů v oblasti služeb, cestovního ruchu a pohostinství. Jsme rádi, že Birell nebude naším partnerem jen v zimě, ale celoročně. Naší snahou je, aby se co do návštěvnosti zimní a letní hory vyrovnaly.“
Aleš Frýdl, regionální manažer prodeje Plzeňského Prazdroje, do jehož portfolia Birell patří: „Nejde pouze o tyčové značení na běžeckých trasách, ale i o zajištění osvěžení sportovců a návštěvníků v provozovnách kolem tratí. To už je naše starost, aby se lidé mohli osvěžit nealkoholickým pivem, které je vhodným nápojem během sportu a také po něm. Kromě hospod a dalších provozoven budou mít Birell k dispozici také v řadě informačních center. K nim dodáme také vybavení do exteriéru, jako jsou například slunečníky, nebo držáky na kola.“
Poznámky pro editory
- Značka Birell patří dlouhodobě k lídrům celé kategorie nealkoholických piv, na českém trhu figuruje již více než dvacet let.
- Do portfolia značky spadá Birell Světlý, Birell Polotmavý, míchané nápoje Birell Limetka & Malina a Birell Citron & Granátové jablko, která byla na trh uvedena na jaře 2013. Letos v dubnu představil Birell novou zázvorovou příchuť. .
- Dokonalou pivní chuť Birellu oceňují nejen spotřebitelé, ale úspěchy sklízí na tuzemských i světových soutěžích. Posledním úspěchem jsou ocenění na soutěži Pivex, kde bodoval jak Birell Citron & Granátové jablko, tak i Birell Limetka & Malina.
- V roce 2012 získal Birell ocenění i v mezinárodní soutěži World Beer Awards.
- S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
- SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, s 75 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsh, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).
Kontakt:
Kateřina Krásová
Plzeňský Prazdroj
724 617 219
Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:
Twitter https://twitter.com/Prazdroj1
LinkedIN https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj
Youtube http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1
Praha