- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
SPOKOJENÝ PARTNERSKÝ VZTAH MŮŽE UPEVNIT I PIVO, DOKAZUJE PRŮZKUM
13.2.2015 Ostatní produktyŠťastně až do smrti? Není to jen pohádka? Jak mít vztah, který vydrží, se snaží ještě do konce valentýnského týdne zjistit kampaň Národního týdne manželství, probíhající od 9. do 16. února. Jednou z odpovědí může přitom být pravidelné chození na pivo. Průzkum realizovaný pod záštitou Plzeňského Prazdroje totiž dokazuje, že partnerské vztahy, ve kterých zajde muž jednou týdně na pivo, mají větší stabilitu.
Ty už jdeš zase na pivo? Tak tuto větu občas slyší téměř každý manžel. Přesto jsou nejstabilnější právě ty domácnosti, kde si partner vyrazí na pivo v průměru jednou týdně. Podle pivního průzkumu je totiž právě tato frekvence pro 57 % respondentek ještě úplně v pořádku. 85 % manželek si zároveň myslí, že zakazovat svému muži jít s kamarády na pivo, může partnerskému vztahu dokonce uškodit. Osmašedesát partnerek ze sta totiž oceňuje, má-li muž vlastní koníčky a přátele, kterým věnuje přiměřený čas.
Podle průzkumu tak není problémem mužovo chození na pivo, stěžejní roli hraje spíše pravidelnost, s jakou za pivními radovánkami odchází. Pokud si manžel zajde na pivo jednou týdně, má k tomu občasné výhrady pouze v průměru každá třetí žena. Jestliže však domov opouští muži kvůli posezení u piva více než třikrát za týden, nelíbí se to už více než polovině partnerek.
Za toleranci vlastních koníčků a aktivit se však dokážou muži svým manželkám odvděčit vstřícností. Téměř 60 % z nich totiž chodí „na jedno“ právě maximálně jednou týdně. „Pozitivně nás překvapilo zejména to, že se dvojice na četnosti chození na pivo dokáže ve většině případů shodnout, a to ke spokojenosti obou stran,“ komentuje výsledky průzkumu Marek Dvořák, brand manager značky Gambrinus, která analýzu v závěru loňského roku zpracovala.
Detailní výsledky průzkumu:
1) Kolikrát do týdne je v pořádku, když si muž zajde s přáteli na pivo? |
|
více než 3x do týdne |
2 % |
3x do týdne |
7 % |
2x do týdne |
30 % |
1x do týdne |
57 % |
ani jednou |
4 % |
Na následující otázky odpovídaly pouze ženy žijící ve vztahu (26%) anebo v manželství (60%).
2) Jak často chodí váš partner na pivo? |
|
3x nebo vícekrát týdně |
11 % |
2x týdně |
19 % |
1x týdně |
29 % |
1–2x za měsíc |
31 % |
Nikdy |
11 % |
3) Tolerujete svému partnerovi, že chodí s přáteli do restaurace/baru? |
|
toleruji, nemám žádné výhrady |
59 % |
občas mám výhrady |
37 % |
často mám výhrady |
2 % |
netoleruji, pokaždé mám výhrady |
2 % |
4) Nakolik jste spokojená se svým vztahem? |
|
Velmi nespokojená |
12 % |
Spíše nespokojená |
6 % |
Spíše spokojená |
42 % |
Velmi spokojená |
40 % |
Tolerujete svému partnerovi, že chodí s přáteli do restaurace/baru?
5) Tolerujete svému partnerovi, že chodí s přáteli do restaurace/baru? |
||
|
Spokojené se vztahem |
Nespokojené se vztahem |
toleruji, nemám žádné výhrady |
59% |
62% |
občas mám výhrady |
38% |
30% |
často mám výhrady |
1% |
6% |
netoleruji, pokaždé mám výhrady |
2% |
2% |
Jak často chodí váš partner na pivo?
6) Jak často chodí váš partner na pivo? |
||
|
Spokojené se vztahem |
Nespokojené se vztahem |
3x nebo vícekrát týdně |
9% |
18% |
2x týdně |
18% |
24% |
1x týdně |
32% |
16% |
1–2x za měsíc |
32% |
28% |
nikdy |
9% |
14% |
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 724 617 219
Poznámky pro editory
- S celkovým prodejem více než 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
- SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).
Praha