Boj o zlato! Boj o nejoblíbenější pivo fanoušků MS v hokeji!

24.3.2015 Pilsner Urquell

Dojde skutečně k „pivní válce“ v průběhu mistrovství světa v hokeji? Česko je známé jako země skvělých hokejistů, ale ještě více jako vlast vynikajícího piva. Obojího si fanoušci užijí ve vrchovaté míře během 17 květnových dnů při hokejovém šampionátu, který letos hostí právě naše země.
Souboj o srdce sportovních fandů tak začíná a Pilsner Urquell je opět připraven. Během olympijských her v Soči 2014 se stal nejviditelnějším partnerem českého týmu díky silné a skvěle provedené marketingové kampani. Teď marketingový tým značky připravil neméně silnou komunikaci partnerství s českým národním hokejovým mužstvem.

Pilsner Urquell začíná zostra TV kampaní. V novém televizním spotu vyzývá fanoušky ke společné cestě za zlatem. Svou tvář propůjčili reklamě hlavní trenér české hokejové reprezentace Vladimír Růžička, třinecký útočník Jakub Klepiš a pardubický obránce Petr Čáslava. Pilsner Urquell je součástí české hrdosti, proto jsou dějištěm spotu nejen ikonická panoramata Prahy a Ostravy, ale také areál plzeňského pivovaru či typická hospoda s věrnými fanoušky.

Dynamický a vizuálně strhující spot vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel více než šedesátičlenný štáb během dvou dní v hokejové hale v Sedlčanech. Původní idea spotu je dílem pražské agentury Ogilvy & Mather, realizace však už byla v rukou agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.

„První ohlasy napovídají, že je to skutečně zdařilý spot. Výjimečné je postprodukční zpracování pomocí špičkové technologie, kterou využívají ty nejlepší světové značky. Věříme, že toto zpracování přispěje k lepšímu představení emocí a hodnot, které český hokej a naši značku spojují. K prémiovosti i dynamice spotu přispívá i nevšední spojení klasické a současné hudby, která určuje tempo odpovídající hokejovému tématu této reklamy. Také jsem rád, že se nám podařilo i v tak maskulinním tématu do spotu nenásilně začlenit ženský prvek,“ hodnotí Lukáš Novotný, brand manažer značky Pilsner Urquell.

Televizní reklamou ale vše jen začíná. Kampaň Pilsner Urquell „Společně pro české zlato“ vyzývá všechny Čechy k co největší podpoře národního týmu. „Marketingová kampaň bude pokračovat v dubnu. Při příležitosti domácího šampionátu uvedeme na trh rovněž limitovanou edici plechovek s medailony českých hokejových legend. Počítáme také se speciálními akcemi v obchodních řetězcích, restauracích a hospodách, vše budeme postupně odtajňovat,“ dodává Lukáš Novotný.

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem přes 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha