Zaregistruj se a my ti dáme včas vědět, jaké programy pro studenty chystáme otevřít.
Registrovat seU nás se najde každý
Ve sladovně probíhají pro výrobu našeho piva a sladových nápojů naprosto zásadní procesy. Na jejich bezchybném průběhu se podílejí sladovníci (velínáři), biochemici a technologové.
Podle tradičních receptur vaříme ty nejlepší produkty. Spoléháme se při tom na odbornou práci našich pivovarníků, biochemiků a technologů, kteří při procesu vaření odpovídají nejen za správný říz.
Laboranti a specialisté kvalitáři dohlížejí na to, aby naše produkty měly tu nejvyšší kvalitu. Provádějí řadu laboratorních měření, průběžných kontrol i ochutnávek.
Pomocí nejmodernějších technologií stáčíme naše produkty do obalů. Díky odborným operátorům stáčecí linky, směnovým technikům a mechanikům jede vše (jak) na běžícím pásu.
Díky rozsáhlému logistickému systému rozvážíme naše produkty do celého světa. Neobešli bychom se při tom bez skladníků, dispečerů, specialistů logistiky, expedientů skladu a koordinátorů skladového hospodářství.
O hladký průběh celého procesu výroby se starají provozní elektronici, zámečníci a také velínář. A když se náhodou nějaká drobná chybička vyskytne, směnoví technici a mechanici ji rychle opraví.
Oddělení financí, to je nejen magický svět účetních transakcí, ale i vzrušujících finančních analýz a modelů, svět čísel a tabulek. Pro naše účetní a finanční analytiky jsou čísla stejnou vášní jako pivo.
Jedním z klíčových oddělení pro naše podnikání je právě oddělení obchodu. To má na starosti celý obchodní řetězec, tedy nákup surovin od dodavatelů i následný prodej a odbyt našich produktů v Česku i zahraničí.
Oddělení lidských zdrojů pracuje s tím nejcennějším, co v naší společnosti kromě našich produktů máme, s lidmi. Řízení lidských zdrojů zahrnuje celou řadu zajímavých postupů a metod rozvoje našich zaměstnanců. Pokrývá tak mnohem více než jen nábor nových pracovníků a vyplácení mezd.
Naše marketingové oddělení má krásnou práci. Dostává naše produkty do povědomí lidí, pomáhá šířit jejich slávu a vymýšlí způsoby, jak vhodně oslovit naše stávající i potenciální zákazníky.
Součástí naší společnosti jsou samozřejmě i další oddělení, například oddělení Komunikace a vztahů s veřejností či IT. V těchto odděleních ale povětšinou požadujeme po uchazečích relevantní praxi. Požadavky na uchazeče jsou součástí jednotlivých inzerátů, které najde v sekci aktuální volné pozice.