- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Kingswood vypustil do světa nový spot s 3D zvukem
7.2.2018 Ostatní produktyCider Kingswood přichází s novou, zcela jedinečnou reklamou inspirovanou trendem ASMR (Autonomos Sensory Meridian Response) videí, která přinášejí příjemnou relaxaci pomocí sluchových vjemů. Nový spot Kingswoodu se tak od ostatních liší nejen neobvyklou stopáží, ale i propracovaným zvukem, který má navodit pocity radosti a uvolnění. Reklama přináší návod na to, jak si s Kingswoodem užít radosti zimy díky „Krasozimění“.
„Jablečný cider Kingswood se spojuje od počátku s odpočinkem a pohodou,“ říká marketingová manažerka Veronika Hořáková a dodává: „Natočili jsme proto relaxační videa, která zcela pomíjejí neúprosné reklamní tempo, protože se zaměřují na smyslovou zkušenost. Doslova vás tak donutí zpomalit, uvolnit se a relaxovat.“
Ve spotech nás sympatická žena provází „Krasoziměním“, rituálním odpočinkem v teple domova. V první části ukazuje, jak připravit horký Kingswood Spiced Apple. Druhé video, dokonce téměř dvanáctiminutové, má formu mluveného slova. Průvodkyně si v něm – pohodlně usazená na pohovce- vychutnává horký cider a tlumeným hlasem předčítá povídku z knížky.
„Videa se inspirují YouTube trendem zvaným ASMR. Jde o příjemný pocit mravenčení na hlavě a horní části těla, vyvolaný smyslovým podnětem. V případě spotů Kingswoodu jde o pečlivě nasnímaný a zpracovaný zvuk a sugestivní práci s kamerou,“ vysvětluje kreativní ředitel agentury Triad, Matouš Fridrich. Nahrávání pod produkční taktovkou SilencioFX probíhalo s pomocí binaurální techniky, při které poloha mikrofonů odpovídá poloze uší na lidské hlavě, a tak se při poslechu ze sluchátek přenáší iluze 3D zvuku.
Online spoty se vymykají z běžné produkce. Namísto rychlé záplavy informací vyvolávají pocity. Klidné tempo zpomaluje frekvenci tepu, 3D zvuk vtahuje diváka dovnitř děje a celá scéna působí hřejivě. Vybízí tak diváka k odpočinku a pomocí smyslů mu navodí příjemný pocit, který pocítí kdykoliv si dá horký Kingswood.
Netradiční videa s návodem na to, jak si nejlépe vychutnat Krasozimění s Kingswoodem naleznete na odkazu zde:http://bit.ly/krasozimeni.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email:
(Praha)