- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Češi si oblíbili speciální várky piv z Volby sládků
9.6.2017 Volba sládkůObliba programu Volba sládků Plzeňského Prazdroje, díky kterému si lidé na vybraných výčepech mohou vedle tradičních piv objednat každý měsíc jiné unikátní pivo, neustále roste. Od března minulého roku se se zvýšil počet restaurací a hospod, které jsou do programu zapojeny, o více než 60 %. V těchto hospodách a restauracích se prodalo dohromady téměř 13 tisíc hektolitrů speciálně uvařených várek piva, mezi nimi byli limitované edice piv z běžné produkce pivovaru i naprosté speciály typu Ale, Stout nebo Ipa.
Díky projektu Volba sládků se již dva roky daří vybraným hospodám a restauracím čepujícím piva z Plzeňského Prazdroje navyšovat prodeje čepovaného piva. „93 % obsluhy vybraných podniků tvrdí, že jejich hosté jsou spokojeni s Volbou sládků, což potvrzuje současný trend, že spotřebitelé chtějí zkoušet nové věci. To je přesně to, co jim díky Volbě sládků můžeme nabídnout v jejich oblíbené hospodě,“ vysvětluje Tomáš Mráz, obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje.
Zalíbení našly speciální várky piva také u hospodských, kterým po zapojení do programu vzrostla návštěvnost i tržby. „Do Volby sládků jsme se zapojili hned při zahájení před dvěma lety. Musím říct, že si již naši zákazníci zvykli, že každý měsíc na výčepu najdou jiný speciál. Někteří si ho dokonce odnášejí v PET lahvích domů. Přibylo také těch, kteří se k nám do restaurace pravidelně vrací. Dokonce musím obvykle dvakrát do měsíce speciální várku doobjednávat, což se samozřejmě pozitivně promítá i do našich tržeb,“ potvrzuje úspěšnost programu Jakub Novotný z pražského podniku Restaurace U svatého Filipa a Jakuba.
Červnovým speciálem je Master Summer Ale neboli „letní ejl“, který patří mezi světlá svrchně kvašená piva. Sládci z Plzeňského Prazdroje ho právě pro tento měsíc zvolili kvůli jeho lehkosti a osvěžujícím citrusovým tónům, díky kterým se ideálně hodí pro nadcházející začátek léta. Milovníci piva najdou nový speciál na výčepech více než tisíce restaurací po celé České republice, které se zapojily do programu Volba sládků.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email:
Poznámky pro editory
S celkovým prodejem necelých 11 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj, a.s., oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2016 pořádané platformou Byznys pro společnost.
(Praha)