Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!

23.9.2016 Ostatní produkty

Plzeňský Prazdroj láká na jedinečnou možnost pracovat v marketingu nejoblíbenějších značek piva na českém trhu*. Marketéry oslovuje imageovým videem se skutečnými zaměstnanci. Sdělení kampaně je prosté: „Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!“

„Máme různorodé portfolio značek od pivních až po Frisco a Kingswood, které lidi milují a které jsou lídry ve svých kategoriích u nás a jedny z nejúspěšnějších českých značek v zahraničí. Ročně vytvoříme několik naprosto původních digitálních kampaní a videí, televizních reklam, děláme si originální nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, pořádáme pravidelně několik velkých společenských akcí do roka jako je Pilsner fest, sponzorujeme nejvýznamější sportovní akce u nás od hokeje a fotbalu až po cyklistické, běžecké amatérské závody a maratony, patříme do top 10 zadavatelů reklamy, to jsou ohromné příležitosti se naučit a vyzkoušet si u nás hodně věcí,“ vypočítává Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje a dodává: Navíc se nám daří v týmu 50 lidí udržovat i při velkém pracovním nasazení super atmosféru, kdy si spolu dokážeme naše marketingové nebo přímo teamové akce výborně při pivu užít.“

Nejvýraznějším prvkem kampaně je imageové video, ve kterém vystupují skuteční členové marketingového týmu Plzeňského Prazdroje. Záměrně se soustřeďuje na nejsilnější charakterovou vlastnost marketérů, kterou je jejich ego. Co je může víc potěšit, než potkávat svůj vlastní marketing v běžném životě a při něm se seznámit třeba s těmi nejlepšími českými sportovci? Chceš to taky? Tahle židle může být Tvoje!

„Cílem kampaně není rychle obsadit konkrétní pozice. Chceme ukázat rozmanitost práce a náš různorodý tým expertů, od kterých se mohou ostatní učit. Také jím chceme vyvrátit dva mýty: že pivovarnictví je ryze mužská záležitost nebo že je marketing Plzeňského Prazdroje řízen z Plzně,“ doplňuje Grant McKenzie.

Video spot odkazuje na microsite www.budprazdroj.cz s ukázkami úspěšných kampaní Plzeňského Prazdroje z poslední doby. Web slouží také jako komunikační hub pro zájemce o práci v marketingovém týmu. Návštěvnost webu podpoří reklamní kampaň, která poběží do konce listopadu na sociálních sítích, YouTube a v internetových vyhledávačích. Strategický koncept a web kampaně vytvořila agentura Inspiro ze skupiny Kindred Group, produkci videa zajistila společnost Nomad Films.

 

*Zdroj: Nielsen Admosphere, N=456, internetová populace ČR 18+ČNP, červenec 2016

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email: "> 

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem téměř 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2015 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj, a.s., oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná firma 2015, pořádané platformou Byznys pro společnost.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

(Plzeň)