
- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Frisco představuje jahodovou letní novinku inspirovanou slavným kubánským drinkem
3.5.2021 Ostatní produkty
Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco uvádí na trh novinku, která se skvěle hodí na letní večery. Vsadila na osvěžující příchuť koktejlů a představuje Frisco Strawberry Daiquiri. Rozšiřuje tak úspěšnou koktejlovou řadu Frisca a navazuje na příchuť Spritz a hity loňského léta Mojito a Bellini. Chuť míchaného nápoje si tak lze užít kdykoliv a kdekoliv bez složité přípravy.
„Chtěli jsme našim spotřebitelům nabídnout alternativu k míchaným nápojům, které k letním večerům neodmyslitelně patří. Výhodou Frisca je, že si jej můžete vychutnat bez nutnosti složitého míchání, stačí ho jen vychladit a jednoduše otevřít, a to i bez otvíráku,“ komentuje Jana Vainerová, brand manažerka značky Frisco.
Frisco Strawberry Daiquiri zaujme osvěžující jahodovou chutí s rumovým aroma. Novinka se inspirovala známým kubánským drinkem, který má rumový základ a je dochucen jahodovou tříští.
„Frisco je již několik let součástí příjemných chvil s kamarádkami a chce i nadále připomínat, že je důležité si najít čas na setkání s nimi, a to i v této nelehké době. To ukazujeme i v kampani Buďme holky častěji, kde představujeme ženy v každodenních situacích, ve kterých se v nich na chvíli probouzí jejich „holčičí já“. Frisco chce upozornit na to, že žena může mít více rolí – být milující matka, žena, kterou naplňuje její práce, partnerka či manželka, ale stejně tak je pořád i holka, která si užívá společně strávené chvíle se svými kamarádkami, “ doplňuje Jana Vainerová.
Frisco Strawberry Daiquiri bude k dostání v široké síti obchodů již v průběhu května. Podobně jako ostatní varianty nápojů Frisco bude ve stylových lahvičkách o objemu 330 ml, které lze pohodlně otevřít i bez otvíráků. Obsah alkoholu je stejně jako u ostatních variant Frisca 4,5 %. Uvedení na trh bude podpořeno reklamní kampaní Buďme holky častěji v televizi, na sociálních sítích a samplingem.
Poznámky pro editory
- Frisco je moderní, jemně perlivý alkoholický cider, oblíbený zejména mezi ženami. Snoubí vyváženou ovocnou chuť s ideálním množstvím alkoholu. Proto je neobyčejně osvěžující, zejména pokud se podává dobře vychlazený.
- Frisco je dostupné ve stylové lahvi o objemu 0,33 l a některé varianty také v praktických plechovkách.
- Frisco je vyhledávaným společníkem mnoha večírků a horkých dnů. Na trhu je dostupné ve čtyřech základních příchutích – Frisco Brusinka, Frisco Jablko a citrón, Frisco Ananas a Lemongrass a Frisco Lesní ovoce. Koktejlová řada zahrnuje čtyři příchutě – Frisco Spritz, Frisco Mojito, Frisco Bellini a Frisco Strawberry Daiquiri.