- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Grant McKenzie získal Velkou cenu v soutěži Marketér roku 2017
18.5.2018 Udržitelnost a odpovědnostDalší významné ocenění přinesla Plzeňskému Prazdroji jeho marketingová strategie. Prestižní cenu v soutěži Marketér roku 2017 získal jeho marketingový ředitel Grant McKenzie. Hodnotitelská komise jej ocenila především za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj.
„Český trh na tom nebyl nikdy z pohledu spotřebitele lépe. V Prazdroji máme velkou radost z toho, že se nám daří podporovat zvyšující se kvalitu a šíři výběru od ležáků přes cidery až po stále důležitější a rychle rostoucí segment nealko nápojů. Prazdroj se rozhodl zaměřit na kvalitu ve všech směrech a to se mu vyplácí. S potěšením přijímám tuto cenu za celý marketingový tým, který tvrdě pracoval na nejrůznějších projektech,“ říká Grant McKenzie.
Cenu Marketér roku uděluje Česká marketingová společnost. Grant McKenzie působí v Plzeňském Prazdroji od roku 2012. Stojí v čele marketingu, strategie a inovací Plzeňského Prazdroje šest let, za tu dobu prokázal, že dokáže úspěšně a strategicky řídit celé široké portfolio značek Plzeňského Prazdroje – od prémiových ležáků v čele s legendárním originálem Pilsner Urquell, přes výčepní piva masové spotřeby jako je Gambrinus a Kozel, cidery až po nealkoholické osvěžení pod značkou Birell. Za jeho působení v Prazdroji došlo k obrovskému vzestupu prodejů nealkoholických piv Birell, který loni vynesl pivovarské skupině jinou marketingovou cenu, a sice Grand Prix. Od roku 2017 je Grant McKenzie také regionálním marketingovým ředitelem skupiny Asahi v oblasti střední a východní Evropy.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email:
Poznámky pro editory
Plzeňský Prazdroj v roce 2017 doma a v zahraničí prodal přes 11 milionů hl; domácí výroba činila 7 mil hl, vývoz přes 1,5 mil hl a licenční výroba 2,6 milionu hl. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017.