- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Kampaň Prazdroje #jsemzpátky vrcholí koncertem Chinaski a Mig 21 v hospodách
9.6.2021 Udržitelnost a odpovědnostKoncert nazvaný „Z hospody do hospody“ skupin Chinaski a Mig 21 bude ve středu večer živě přenášet Mall.tv z plzeňského pivovaru exkluzivně na obrazovky téměř tří tisícovek tuzemských hospod. Prazdroj tím završí svou kampaň #jsemzpátky k znovuotevření podniků po dlouhém lockdownu.
Koncert je oslavou otevření hospod, restaurací a barů a také poděkováním štamgastům a návštěvníkům restaurací a hospod za jejich přízeň v době lockdownu i po něm. „Zahrádky i interiéry hospod jsou zase zpátky, po sedmi měsících se do nich vrátil život a lidi mají opět možnost zajít si na pivo a dobré jídlo s těmi, které mají rádi. Chtěli jsme to oslavit mimořádnou akcí, ale aktuální opatření velký koncert pro desetitisíce lidí neumožňují, proto přinášíme exkluzivní koncert, který si můžeme užít s přáteli ve své oblíbené hospodě,“ vysvětluje Václav Berka, emeritní vrchní sládek Plzeňského Prazdroje. Koncertem chce Prazdroj povzbudit i hospodské a výčepní po tak nelehkém období, které přestáli, a motivovat je před hlavní sezonou.
Koncert „Z hospody do hospody“ proběhne ve středu 9. června od 18:00 hodin,živě v restauraci Na Spilce v plzeňském pivovaru a do zhruba 3000 podniků ho bude přenášet Mall.tv. Jejich seznam lidé najdou v aplikaci Jdeš na pivo. Během koncertu vystoupí kapely Chinaski a Mig 21. Moderovat jej budou Jakub Kohák a sládek Prazdroje Václav Berka.
Unikátní koncert streamovaný živě do tuzemských hospod tak završí kampaň Prazdroje #jsemzpátky, která odstartovala těsně před otevřením zahrádek. Její idea je založená na jedinečném vztahu Čechů, kteří chodí rádi pivo, a výčepních, jenž jsou srdcem každé hospody. Pivovar do kampaně zapojil výčepní, kteří vítali hosty zpátky speciálními odznáčky se svým jménem a sdíleli fotky a videa na Facebooku a Instagramu. „Celkem se do aktivit na sociálních sítích zapojilo téměř 1200 výčepních a podniků. Skvěle také zafungovala na Youtubu a sociálních sítích písnička kapely O5 a Radeček s názvem „Díky, že jste zpátky“ oslavující hospodské, kteří dlouhý lockdown vydrželi,“ říká mluvčí Prazdroje Zdeněk Kovář.
Poznámka pro editory:
- Maximálně šetrné chování k životnímu prostředí je součástí filozofie podnikání Plzeňského Prazdroje. Zaměřuje se na recyklaci a opětovné využívání obalů, dlouhodobě snižuje spotřebu vody, maximálně využívá obnovitelnou energii a omezuje používání plastů. Do roku 2030 by měla výroba Plzeňského Prazdroje dosáhnout uhlíkové neutrality.
- S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj získal v roce 2020 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.