- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Kingswood přináší neskutečný svět: vedle netradiční kreativy pracuje i s originálním samplingem
17.5.2018 Ostatní produktyJablečný cider Kingswood přichází s novou komunikací. Natočil unikátní reklamní spot, který nechává nahlédnout do neskutečného světa Kingswood. Tam, kde vzniká osvěžující cider, díky kterému se vaše chvíle pohody stanou neskutečně dobré. Vsadil na umění českého loutkářství – hlavním průvodcem je dřevěná loutka z dílny Martina Peče, kterou nechává obživnout režisér Daniel Bird.
Detailně propracovaná dřevěná loutka, jejímž autorem je Martin Peč, se nejprve ve světě Kingswood postará o výrobu cideru a pak se jako mávnutím proutku změní ve svou vlastní živou předlohu – barmana, který čepuje cider připravený z různých odrůd nejšťavnatějších jablek. Neskutečný pohled na svět nabízí i samotný styl natáčení. Ten v sobě kombinuje techniku stop-motion, při které jsou objekty mezi jednotlivými snímky ručně posouvány, s prvky klasického hraného filmu (live action) a makrozáběry produktu. Spot z dílny kreativní agentury ADDICT natáčela Stink Production, přičemž o postprodukci se postaralo studio UPP. K vidění je na YouTube kanálu Kingswood.
„Stvořili jsme idylický svět, ve kterém se neskutečné stává realitou. A to díky jedinečnému cideru. Reagujeme na současný mnohdy hektický životní styl a také přirozenou potřebu lidí si odpočinout, vypnout, nechat se unášet svými představami a vychutnávat si chvíle pohody – ať již s přáteli, anebo o samotě s dobrou knihou,“ říká k inspiraci marketingová manažerka Veronika Hořáková a upozorňuje také na významnou součást kampaně, na níž Kingswood spolupracuje s knihkupectvím Dobrovský. Každý čtenář zde totiž k nákupu knihy dostane cider Kingswood zdarma.
Na televizní spot navazuje také netradiční outdoorová kampaň, která bude pracovat s tzv. živým ciderem. Kampaň pak bude probíhat i na sociálních sítích.
Změn se dočkal i design obalů. „Pro letošní rok jsme připravili nový prémiovější vzhled lahví, plechovek i sekundárních balení našich ciderů. Zároveň jsme poupravili portfolio našich variant – při výběru se tedy můžete rozhodovat podle toho, jestli upřednostňujete chuť kyselejších zelených jablek (Dry) nebo raději sladších červených (Sweet Rosé). Pakliže preferujete zlatou střední cestu, sáhněte po variantě Original,“ doplňuje Veronika Hořáková.
Více informací naleznete na www.kingswood.cz, případně se můžete obrátit na tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitku Němečkovou, která je k dispozici na těchto kontaktech:
mobil:+420 731 193 191