- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Konec přerozdělování peněz fotbalovou asociací. Gambrinus bude podporovat kluby napřímo prostřednictvím programu Kopeme za fotbal
24.7.2017 Udržitelnost a odpovědnostPivovar Gambrinus, který po devatenácti letech v pozici hlavního partnera českého fotbalu oznámil ukončení sponzorství nejvyšší soutěže i reprezentace, představil svůj záměr, jak nadále podporovat domácí fotbal. Využije k tomu projekt Kopeme za fotbal, ve kterém má už nyní uzavřené smlouvy s přibližně 250 amatérskými kluby. Od sezony 2018/2019 pivovar plánuje stávající projekt zásadně rozšířit o několik nových formátů přímé podpory.
Gambrinus bude podporovat český fotbal i nadále, ovšem bez toho, aby své finanční prostředky poskytoval k přerozdělování Fotbalové asociaci ČR nebo jejím regionálním svazům.
„Pomáháme českému fotbalu takřka dvacet let a chceme v tom jednoznačně pokračovat, ale už bez toho, aby naše finance přerozdělovaly další subjekty. Chceme, aby byla naše podpora transparentní a pomáhala skutečně těm, kteří hrají fotbal pro radost,“ uvedl manažer pivovaru Gambrinus Marek Dvořák.
Program Kopeme za fotbal běží již sedm let. Doposavad v něm Gambrinus odměňoval kluby z nižších soutěží, které se zapojily do spotřebitelské soutěže – například drobným sportovním vybavením, zprostředkováním zážitků ve formě přátelských utkání s ligovými týmy či tréninkem pod vedením známých trenérů z nejlepších českých klubů.
Už od příštího roku ale dostane Kopeme za fotbal zcela nový rozměr, pivovar počítá se zapojením až 800 klubů. Program podpory výkonnostního fotbalu chce postavit na třech pilířích:
I nadále bude pokračovat v osvědčeném zajišťování potřebného sportovního vybavení, jako jsou dresy nebo míče. Již nyní má například připraveny míče pro 240 zapojených týmů.
V průběhu sezony 2018/2019 Gambrinus plánuje spustit také nový grantový program, ve kterém budou moci kluby zapojené do programu požádat o finanční nebo materiální podporu. Pivovar počítá s tím, že kluby budou přihlašovat nejen projekty zaměřené na rozvoj vlastní sportovní činnosti, ale také projekty na podporu místních komunit, které jsou s fotbalem v dané obci spojené.
Třetím pilířem je ambice propojovat lokální fotbalové komunity organizací různých akcí, ale taky iniciováním a pomocí při zřízení středisek služeb, aby mohly kluby v regionu využívat sdílenou techniku nebo další potřebné služby.
„Momentálně prověřujeme možnosti zajištění sdílených služeb v jednotlivých regionech, kde by si kluby mohly například zapůjčit sekačky, vybavení pro stavební úpravy zázemí a areálu nebo zde využít rad odborníků na údržbu trávníku. Uspoří tím prostředky, které jistě najdou uplatnění jinde,“ vysvětlil záměr Marek Dvořák z pivovaru Gambrinus.
Poznámky pro editory:
Pivovar Gambrinus razí dlouhodobou strategii pro posílení návštěvnosti českých restaurací a hospod. Proto v jeho portfoliu figurují Nepasterizovaná desítka i dvanáctka, Nefiltrovaný Gambrinus a mnoho limitovaných edicí piva Gambrinus, které jsou k dostání pouze v čepované podobě a exkluzivně je tak ochutnají pouze spotřebitelé v restauracích a hospodách.
Tradiční portfolio nabízí výčepní pivo Gambrinus Originál 10, světlý ležák Gambrinus Premium, Gambrinus Dry s nižším obsahem cukru a Gambrinus radlery ve třech ovocných příchutích.
Díky používání tradičních českých pivovarských surovin a dodržování originálních varních postupů ve spojení s moderními technologiemi je Gambrinus hrdým nositelem chráněného zeměpisného označení České pivo.
(Praha)