Novým obchodním ředitelem pro retail v Plzeňském Prazdroji je Jiří Klabzuba

3.10.2017 Ostatní produkty

Jiří Klabzuba se v Plzeňském Prazdroji stal novým obchodním ředitelem pro oblast maloobchodu a obchodních řetězců (Off Trade). Do této funkce přichází s bohatou, osmnáctiletou zkušeností na poli retailového byznysu.

Jiří Klabzuba byl na svou současnou pozici jmenován po devítileté úspěšné kariéře v Plzeňském Prazdroji, kde dosud zastával pozice národního manažera pro klíčové zákazníky a národního manažera exekuce v Off Tradu. Poslední tři roky působil v segmentu hospod a restaurací (On Trade), kde pracoval jako regionální manažer prodeje se zodpovědností za klíčové zákazníky v oblasti HORECA.

„Nová pozice je pro mě výzvou, byť jsem v Plzeňském Prazdroji již devět let. Zaměřím se zejména na posílení obchodních vztahů s našimi partnery a na budování hodnoty celé pivní kategorie,“ uvádí nový obchodní ředitel pro Off Trade Jiří Klabzuba.

Svou kariéru začal v roce 1997 v nápojové firmě, kde zastával obchodní manažerské pozice. Následně rozšířil své zkušenosti v oblasti nepotravinářského zboží. V Plzeňském Prazdroji pracuje od roku 2008. V nové pozici Jiří Klabzuba nahradí Martina Grygaříka, který se začátkem letošního roku stal obchodním ředitelem Pivovarů Topvar na Slovensku.

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191 
Email:

Poznámky pro editory
S celkovým prodejem necelých 11 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj, a.s., oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2016 pořádané platformou Byznys pro společnost.

(Plzeň)