- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Novým ředitelem pro distribuci a plánování Plzeňského Prazdroje se stal Glenn Burgess
29.3.2023 Ostatní produktyPlzeňský Prazdroj má nového ředitele pro distribuci a plánování. Stal se jím Glenn Burgess (47). Na této pozici nahradil Davida Udala, který se přesunul na post IT ředitele skupiny Asahi Europe&International.
Glenn Burgess pracuje v pivovarnictví již 14 let. Doposud působil na pozici ředitele pro distribuci a plánování v rumunském pivovaru Ursus, který stejně jako Prazdroj spadá do skupiny Asahi. Před tím pracoval ve Velké Británii pro pivovarnické skupiny Asahi a SABMiller. Realizoval řadu strategických projektů, které napomohly optimalizaci a efektivitě v řízení zásob a efektivnímu zapojení lidí v pivovarech.
„Jsem velice rád, že Glenn přináší do Prazdroje další zkušenosti napříč různými aktivitami a obory, navíc obohacené nadšením pro vývoj technologií. Přestože pivovarnictví je tradičním odvětvím, inovace a moderní technologie nám pomáhají hlídat nejvyšší kvalitu našich piv a zásadně pomáhají rozvíjet i oblast distribuce, abychom dokázali uspokojit potřeby našich spotřebitelů. Patříme v této oblasti mezi lídry českého trhu a věřím, že Glenn bude se svým týmem v tomto trendu pokračovat,“ říká Dragos Constantinescu, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.
Glenn Burgess zastává funkci ředitele pro plánování a distribuci Prazdroje od letošního února, a to nejen pro Českou republiku, ale také pro Slovensko, Německo a Rakousko. Pochází z Nového Zélandu a má dvě děti.
David Udal (50) byl členem Prazdroje více než 20 let na různých pozicích. Šest a půl roku byl jeho finančním ředitelem, od začátku roku 2022 zastával funkci ředitele pro distribuci a plánování. Pod jeho vedením se podařilo dokončit nový, plně automatizovaný sklad v Plzni, největší investici v plzeňském pivovaru od roku 2006.
„David dokázal posilovat celkový výkon firmy a sebevědomě provedl náš byznys obdobím covidu. Jeho velkými přednostmi jsou schopnost motivovat tým, stejně jako pragmaticky, klidně a cílevědomě komunikovat s partnery. Není zdaleka prvním manažerem Prazdroje, po němž sáhla naše mateřská skupina Asahi, což představuje vysoké ocenění našeho prazdrojského týmu,“ dodává Dragos Constantinescu.
Poznámka pro editory:
- S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Maximálně šetrné chování k životnímu prostředí je součástí filozofie podnikání Plzeňského Prazdroje. Zaměřuje se na recyklaci a opětovné využívání obalů, dlouhodobě snižuje spotřebu vody, maximálně využívá obnovitelnou energii a omezuje používání plastů. Do roku 2030 by měla výroba Plzeňského Prazdroje dosáhnout uhlíkové neutrality.
- Plzeňský Prazdroj získal v roce 2022 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma dvě významná ocenění; první místo v kategorii odpovědného reportingu a hlavní cenu Trendsetter mezi velkými firmami.