Podpora zákazníků a české pivní kultury
Česká hospoda vždy hrála v historii naší země specifickou roli.
Scházela se v ní významná část zdejší elity, ale fungovala i jako místo setkávání sousedů, kolegů a třeba celých vesnic.
Radíme-li provozovatelům restaurací a pivnic, jak optimalizovat svoji nabídku, zachránit podnik v nesnázích, nebo zlepšit svůj interiér, vlastně tím vždy pomáháme i jejich zákazníkům. A víte, co oceňují nejvíc? Když „hospodského“ přemluvíme k rekonstrukci toalet.
Do konceptové hospody
ideálně i s rodinou
Ty tam jsou časy, kdy hospoda byla synonymem pro zakouřenou místnost, kam chodili chlapi na pivo. Dnešní návštěvníci chtějí čisto, eleganci, výtečně ošetřené pivo, dobře naladěnou obsluhu, kvalitní jídlo a také dobré nepivní nápoje.
Plzeňský Prazdroj už několik let úspěšně rozvíjí tzv. konceptové restaurace a pivnice. Vedle špičkové technologie pro čepování jim nabízíme celkové designové zpracování provozovny. Ruku v ruce s tím i možnost používat naše chráněné vzory a vizuály našich pivních značek. Třeba hlavu kozla nad výčep.
Nemusíte se bát do nich vzít rodinu nebo obchodního partnera. Služby, které poskytujeme jejich provozovatelům, pomáhají podnikání ale i zlepšení pivní kultury na mnoha místech.
Patří mezi ně ty, které používají název nebo podtitul:
- Pilsner Urquell Original Restaurant (Pilsner Urquell)
- Originál 1869 (Gambrinus)
- Kozlovna (Velkopovický Kozel)
- Srdcovka (Gambrinus)
- Radegastovna (Radegast)
Tankovna šetří také žaludek
Snižují uhlíkovou stopu (viz Snižujeme uhlíkovou stopu), zlepšují chuť, šetří žaludek spotřebitele a nervy výčepního (resp. provozovatele). Protože se z nich pivo čepuje snadněji a je méně nasyceno plyny. Respektive je v něm jen plyn, který vznikl při kvašení a zrání. Žádný jiný.
Tankovny jsou symbolem péče Plzeňského Prazdroje o lepší zážitky spotřebitelů i efektivnější podnikání restauratérů a hospodských. Žádná jiná pivovarská skupina jich nezavedla ani zlomek toho, co Plzeňský Prazdroj. Dokonce i za hranicemi naší země. V devíti zemích jsme je instalovali celkem v 88 hospodách. A u nás doma: Na konci loňského roku to bylo 850. Nepasterizované pivo z tanku se stalo symbolem moderní hospody a je budoucností české pivní kultury.
Umíte načepovat pivo jako křen?
Říká se, že sládek pivo vaří, ale hostinský ho dělá. Špatný výčepní může i dokonalé pivo zcela zkazit. Plzeňský Prazdroj dodává nápoje do zhruba 20 tisíc restaurací a pivnic. Je tedy logické, že jsme i vzhledem k prémiovému charakteru svých produktů lídrem ve školení výčepních.
Dnes máme 5 obchodních sládků, kteří pomáhají našim zákazníkům s čepováním. K nim se připojuje průběžně až 40 externích spolupracovníků, zkušených výčepních.
Škola čepování patří k neoceňovanějším druhům podpory, kterou našim klientům nabízíme. Dostávají jí zcela zdarma, investovat musí jen svůj čas.
Mistr výčepní
Když od někoho chcete, aby se něco naučil a dělal to pořádně, měl byste ty nejlepší ocenit. Mezi výčepními každý rok volíme toho nejlepšího v soutěžích Pilsner Urquell Master Bartender, Gambrinus a Radegast Mistr výčepní.
Kromě podpory našich zákazníků v oblasti pivní gastronomie nabízíme i další služby, pomocí kterých se snažíme rozvíjet jejich podnikání. Nabízíme diagnostiku provozoven s následným poradenstvím ohledně konkrétních doporučených změn.
Rok 2017 byl náročným obdobím nových zákonných povinností, které se hospod a restaurací existenčně dotýkají. Věnovali jsme se proto intenzivně i legislativní a právní podpoře našich zákazníků.
V neposlední řadě jsme již třetím rokem pokračovali v našem úspěšném programu Volba sládků. Ten je určený pro vybrané hospody a restaurace s perfektní péčí o pivo a motivuje tak celý segment k vyšší kvalitě nabízených služeb.
Školíme i maloobchodní prodejce
Prodávat pivo v obchodě samozřejmě nevyžaduje takové umění jako ho správně načepovat. Přesto – umístění lahví, rozvržení regálů, zkrátka úprava sortimentu tak, aby působil přehledně a esteticky, chce také své. Nemluvě o hygieně a pořádku. Proto nabízíme školení i obchodům.