Podpora zákazníků a české pivní kultury
„Hospoda vždy hrála důležitou roli v české společnosti. Byla a stále je místem pro setkávání přátel, sousedů, rodin nebo obchodních partnerů. V uplynulých letech jsme však zaznamenali pokles návštěvnosti hospod, což mně osobně přijde jako velká škoda. Proto jsme se rozhodli, že tradici české pivní kultury pozdvihneme a zlepšíme prostředí hospod a hlavně kvalitu čepovaného piva. Pracujeme s provozovateli restaurací a pivnic, jak optimalizovat svoji nabídku, zachránit podnik v nesnázích, zlepšit svůj interiér a jak správně pečovat a natočit pivo jako křen."
—Václav Berka, emeritní vrchní sládek
Konceptová hospoda,
ideální místo na setkávání…
skvělý pivní zážitek
Plzeňský Prazdroj už několik let úspěšně rozvíjí tzv. konceptové restaurace a pivnice. Vedle špičkové technologie pro čepování nabízíme celkové designové zpracování provozovny. Ruku v ruce s tím také i možnost používat naše chráněné vzory a vizuály našich pivních značek. Třeba hlavu kozla nad výčep nebo skvělé tankové pivo, které se stalo symbolem moderní hospody a budoucnosti české pivní kultury.
Mezi tyto druhy restaurací patří:
- Pilsner Urquell Original Restaurant (Pilsner Urquell)
- Plzeňka (Pilsner Urquell)
- Originál 1869 (Gambrinus)
- Srdcovka (Gambrinus)
- Kozlovna (Velkopovický Kozel)
- Radegastovna (Radegast)
S našimi zákazníky soustavně pracujeme a nabízíme jim služby navíc. Proč? Přece proto, abychom dál rozvíjeli českou pivní kulturu.
V roce 2018 jsme pro ně připravili tyto novinky:
THE WALL 2.0.
Nesoustředíme se jen na rozvoj konceptových restaurací a pivnic, ale pomáháme také vylepšovat vzhled interiéru a nově také exteriéru ostatních našich zákazníků. Vloni jsme vylepšili interiér a zdi formou tapet a dalších prvků ve 337 provozovnách. Nově jsme také začali pomáhat s vylepšením exteriéru a fasád provozoven, kterých jsme stihli před začátkem zimy opravit 38, další jsou domluvené na rok 2019.
Pivní Gastro Akademie
Ve spolupráci s moderním školícím centrem velkoobchodu Makro jsme uvedli nový program – Pivní Gastro Akademii, kterou prošlo v prvním roce 98 provozoven a jejich 392 majitelů, kuchařů nebo provozních.
Projekt Vesnice
V posledních letech sledujeme nemilý trend, kdy mnohé menší podniky na vesnicích zavírají a tím se i společenský život na vsi postupně začíná vytrácet. Prostřednictvím našeho projektu Vesnice se snažíme opět probudit život na českých vískách a maloměstech, obnovit místní tradice a zvyklosti. Připravujeme proto s tamními hospodskými různorodé akce na podporu pospolitosti obyvatel od oslav masopustu, Velikonoc, či Svatého Václava… ani grilovačka nesmí v létě chybět.
Umíte načepovat pivo jako křen?
Říká se, že sládek pivo vaří, ale hostinský ho dělá. Špatný výčepní může i dokonalé pivo zcela zkazit. Plzeňský Prazdroj dodává nápoje do zhruba 22 tisíc restaurací a pivnic. Je tedy logické, že jsme i vzhledem k prémiovému charakteru našich produktů lídrem ve školení výčepních.
Máme pět obchodních sládků, kteří pomáhají našim zákazníkům s čepováním. K nim se připojuje průběžně až 40 externích spolupracovníků, zkušených výčepních.
Škola čepování patří k nejoceňovanějším druhům podpory, kterou našim klientům nabízíme. Dostávají ji zcela zdarma, investovat musí jen svůj čas.
Mistr výčepní
Když od někoho chcete, aby se něco naučil a dělal to pořádně, měl byste ty nejlepší ocenit. Mezi výčepními každý rok volíme toho nejlepšího v soutěžích Pilsner Urquell Master Bartender, Gambrinus a Radegast Mistr výčepní.
Našim zákazníkům poskytujeme podporu i v otázkách legislativních, které se hospod velmi dotýkají. Rovněž jim dáváme nástroje a informace o tom, jak reagovat, když do hospody přijdou osoby mladší 18 let a chtějí si koupit alkohol. V roce 2018 jsme rozdali více než 3 000 hospodských informačních balíčků a připravili instruktážní video, co dělat v situacích, kdy do hospody přijde dítě nebo mladistvý a dožaduje se piva.
V neposlední řadě jsme již třetím rokem pokračovali v našem úspěšném programu Volba sládků. Ten je určený pro vybrané hospody a restaurace s perfektní péčí o pivo a motivuje tak celý segment k vyšší kvalitě nabízených služeb.
Pomáháme i maloobchodním prodejcům
více než
Prodávat pivo v obchodě samozřejmě nevyžaduje takové umění, jako ho správně načepovat. Přesto – umístění lahví, rozvržení regálů, zkrátka úprava sortimentu tak, aby působil přehledně a esteticky, chce také své. Nemluvě o hygieně a pořádku. Proto nabízíme obchodům „Regálový program“, v němž investujeme do prodejny v řádech desetitisíců korun na renovaci celé pivní sekce. Pomáháme tak prodejcům zvelebit prodejny, aby se v nich zákazníci cítili co nejlépe.