- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Pilsner Urquell a český hokej – společná chuť vítězství
25.4.2018 Pilsner UrquellZnačka Pilsner Urquell, hlavní partner české hokejové reprezentace, přichází s novou kampaní. Tu spouští u příležitosti světového hokejového šampionátu v Dánsku, který začíná 4. května v Kodani. Nový claim Společná chuť vítězství do kampaně zapojuje fanoušky, členy realizačního týmu i hokejisty, kde jsou všichni součástí jednoho týmu a navzájem se podporují.
Nová kampaň, za níž stojí tvůrci z MUW Saatchi & Saatchi, začala 23. dubna a běží v TV, v digitálních kanálech, v tisku, na billboardech i v provozovnách, kde se prodává Pilsner Urquell. „U zrodu nové kampaně stála myšlenka, že každý z nás je součástí skládačky, která tvoří český hokejový tým a že si s naším zlatým ležákem společně vychutnáme radost ze hry a vítězství,“ říká Martin Troup, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.
Nový třicetivteřinový TV spot natočila produkční společnost Savage (nově Stink Films), režie se ujal německý režisér Nico Kreis se svým mezinárodním týmem. V televizním spotu se objeví hned několik známých českých hokejistů. Hlavním hrdinou je úspěšný hokejový útočník Michal Řepík, který celý tým nakonec přivede k vytouženému vítězství. Kromě něj si ve spotu zahráli členové české reprezentace Roman Horák, Ondřej Vitásek, Vojtěch Mozík a Robin Hanzl.
Dvoudenní natáčení spotu probíhalo na hokejovém stadionu v Chomutově, v plzeňském pivovaru a v interiéru hospody. Hrdinou klíčového vizuálu pro billboardy, print a trade aktivity je pak útočník Jiří Sekáč, letošní vítěz Kontinentální hokejové ligy.
Pilsner Urquell nechal v rámci kampaně vyrobit také speciální edici puků ve spolupráci s českou firmou Gufex, která je jejich oficiálním výrobcem pro hokejový šampionát. Puky s logem Pilsner Urquell na sobě mají ručně přepsané vzkazy od fanoušků pro hokejisty. Výběr nejlepších vzkazů se uskutečnil v rámci živého přenosu na Facebooku a zástupci Pilsner Urquell je předali českému hokejovému týmu na posledním tréninku před odletem na světový šampionát.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email:
Poznámky pro editory
Kromě třicetivteřinového TV spotu plánuje Pilsner Urquell kampaň na sociálních sítích a sérii tiskové inzerce.
V prodejnách řetězce Penny bude nabízen speciální soutěžní hokejový multipack
a zákazníci v prodejnách Makro a Coop budou moci získat speciální pivní sklenici Pilsner Urquell.
Ve vybraných hospodách bude probíhat tipovací soutěž na hokejové výsledky v rámci Ligy hospod.
S celkovým prodejem přes 11 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2017 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.