- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Pilsner Urquell i letos v kampani k šampionátu vybízí hokejové fanoušky: pojďme společně pro zlato
5.5.2017 Pilsner UrquellZnačka Pilsner Urquell, oficiální partner české hokejové reprezentace, spouští naplno kampaň k světovému šampionátu. I letos se drží hesla „společně pro zlato“ a klade důraz na sílu národa, který fandí společně. Kampaň začala 20. dubna a poběží v televizi, digitálu, printu i outdooru až do konce šampionátu.
„Spojujícím vizuálním prvkem integrované kampaně jsou Češi v národních barvách držící se kolem ramen podle ikonické fotografie z Nagana 1998. Fanoušci jsou během šampionátu pro tým moc důležití, a proto jsme jim dali hlavní prostor nejen na vizuálech,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. „Abychom ještě více semkli český národ a fanoušci mohli v pohodě sledovat zápasy naší reprezentace, připravili jsme s reprezentačním trenérem Josefem Jandačem pro ně „omluvné listy“, aby byli omluveni ze všech ostatních činností a mohli se soustředit pouze na fandění. Mohou si je stáhnout na webu spolecneprozlato.cz, kde zároveň mají možnost hokejistům zanechat i motivační nebo jiný vzkaz,“ dodává Luděk Baumruk. Ty nejlepší vzkazy pak pivovar vytiskne na trička a předá je za fanoušky hokejistům přímo v dějišti světového šampionátu. Omluvenky pro fanoušky podepsal i starší obchodní sládek Plzeňského Prazdroje Václav Berka, který už v předstihu s vybranými hokejovými fandy a hokejisty uvařil várku piva, která se bude čepovat v hospodách v průběhu šampionátu, kde mohou fanoušci zápasy také sledovat. Právě pro ně je připravena i soutěž, kdy se fandové ze tří hospod, ze kterých bude v období šampionátu posláno na Instagram nejvíce fandících fotek s hashtagem #spolecneprozlato, mohou po skončení květnových utkání těšit na osobní návštěvu hráčů národního týmu.
Televizní reklamu agentura MUW Saatchi & Saatchi ve spolupráci s produkcí Armada Films upravila pro letošek dle aktuálních míst dění šampionátu. Agentura Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nomad Films připravila digitální video. Součást digitální kampaně budou i bannery a vtipné reakce na výsledky jednotlivých zápasů na sociálních sítích.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191
Email:
Poznámky pro editory
- S celkovým prodejem necelých 11 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
(Praha)