- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Pilsner Urquell je oficiálním partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024
10.4.2024 Pilsner UrquellJiž 12 let je Pilsner Urquell hlavním partnerem české hokejové reprezentace. Pro letošní rok se stal i oficiálním partnerem šampionátu, který se v květnu uskuteční v České republice. Hokejoví fanoušci z celého světa si tak budou moci užít prvotřídní zážitky nejen na ledové ploše, ale i ve fan zónách u stadiónů, v nichž plzeňský ležák nebude chybět.
Pilsner Urquell už více než dekádu neodmyslitelně patří k národnímu hokejovému týmu. Byl u všech úspěchů, medailí i méně šťastných momentů. Letos se po 9 letech hokejový šampionát vrací do České republiky a Pilsner Urquell bude u toho. Stal se oficiálním partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 v Praze a Ostravě.
„Plzeňský Prazdroj a pivo Pilsner Urquell dlouhodobě patří mezi nejvýznamnější partnery českého hokeje a jsem moc rád, že oficiálně podpoří i celé nadcházející Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které budeme v Praze a Ostravě hostit už za pár týdnů. Český hokej a české pivo zná celý svět a šampionát je skvělou příležitostí, jak tyto dvě tradiční značky propojit,“ říká prezident Českého svazu ledního hokeje Alois Hadamczik.
Díky partnerství s IIHF tak Pilsner Urquell nabídne všem hokejovým příznivcům zázemí v podobě stanů ve fan zónách u stadiónů v Praze a Ostravě. Návštěvníci z celého světa si zde můžou vychutnat čepovanou plzeň od finalistů soutěže Master Bartender, vyzkoušet si školu čepování, pub kvízy nebo různé hokejové aktivity. Ve stanech se budou vysílat také aktuální zápasy mistrovství. Vstup do fanouškovských zón je zpřístupněn bezplatně i těm, kteří nemají koupené lístky na zápasy.
„Máme radost, že můžeme opět spolu s fanoušky podporovat naše hokejisty. Letos dokonce přímo v dějišti Mistrovství světa. Díky tomu, že se Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji koná v Česku, jim můžeme nabídnout prvotřídní zážitky plné napínavých zápasů a vynikajícího piva,“ uvádí senior brand manažerka Pilsner Urquell Kristýna Tereková a dodává: „Všechny hokejové nadšence zveme do našich fan zón v Praze i Ostravě, kde jsme si pro ně připravili dokonale načepovanou plzeň a doprovodný program.“ Fan zóny v Praze i Ostravě se návštěvníkům otevřou 10. 5. 2024 a budou k dispozici každý hrací den šampionátu.
Pilsner Urquell si pro příznivce hokeje připravil také soutěže o vstupenky. „Chceme fanouškům nabídnout nejen skvělý zážitek ve fan zónách, ale také jim umožnit, aby prožívali zápasy přímo na stadionu. Během dubna tak budou mít hned několik příležitostí, kde o vstupenky soutěžit,“ říká Kristýna Tereková.
Soutěž o lístky na vybrané zápasy probíhá do konce dubna ve vybraných obchodech a restauracích po celé České republice. Zároveň mohou fanoušci vyhrát vstupenky na rádiu Evropa 2, a to od 22. 4. do 26. 4. 2024. Stačí v této době poslouchat ranní show Evropy 2, počkat na signál od moderátorů, dovolat se a správně odpovědět na soutěžní otázku.
Poznámky pro editory
Pilsner Urquell
- Pilsner Urquell založil kategorii piva typu pilsner, která je dnes vůbec nejrozšířenější pivní kategorií, náleží do ní asi 70 % celosvětové pivní produkce. Již brzy po uvaření první várky 5. října 1842 se začal vyvážet do okolních zemí a v roce 1873 i do Spojených států. Pilsner Urquell se v současnosti vyváží do více než 50 zemí po celém světě.
- Pilsner Urquell získal po osmé za sebou ocenění Nejdůvěryhodnější značka v kategorii piv.
- Pilsner Urquell je součástí společnosti Plzeňský Prazdroj, která je lídrem mezi výrobci piva v regionu střední Evropy.
- S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj získal v roce 2023 v žebříčku aliance Byznys pro společnost TOP Odpovědná firma tři první místa: v hlavní kategorii „TOP odpovědná velká firma“ a v oborových kategoriích „TOP odpovědná firma v inovacích“ a „TOP odpovědná firma v životním prostředí“.