Radegast pomáhá studentům marketingu ochutnat hořkou praxi, nejlepší možná i zaměstná

10.5.2019 Radegast

Budoucí pracovní příležitosti, zkušenosti z reálného prostředí firmy a samostatná práce na konkrétním projektu z praxe. To všechno získali studenti Katedry marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, kteří se zapojili do semestrálního projektu se značkou piva Radegast. Projektu se letos zúčastnilo celkem 32 mladých lidí.

Letošní série aktivit zahrnovala dvě odborné přednášky zástupců značky Radegast k tématům mediální plánování a marketingová kampaň, exkurze studentů v nošovickém pivovaru Radegast a prezentace semestrálních prací studentů na téma „Kampaň k 50 letům pivovaru Radegastu.“

„Příští rok oslaví pivovar Radegast 50 let od uvaření první várky piva. Už nyní pracujeme na přípravách oslav a zapojili jsme do toho právě i studenty marketingu a obchodu Ekonomické fakulty, kteří samostatně připravovali návrh kampaně k tomuto velkému milníku našeho pivovaru,“ říká manažer značky Radegast Marek Grabovský a dodává: „Některé jejich nápady byly tak kreativní a zajímavé, že se možná opravdu zrealizují. To ale nemohu prozrazovat předem.“

Šestice nejlepších týmů představila svoje návrhy zástupcům značky Radegast. Vítězný tým byl zvolen nejen na základě svých nápadů, ale i schopnosti prezentovat svůj projekt. Součástí celkového hodnocení bylo také dodržení stanoveného rozpočtu, práce v týmu nebo schopnost reagovat na doplňující otázky.

„Naše katedra se snaží nabízet studentům různé příležitosti, jak propojit teorii s praxí. Jsme velmi rádi, že se spolupráce z loňského roku líbila jak nám, tak i zástupcům značky Radegast a proto se zde můžeme sejít i v letošním roce. A já pevně doufám, že to není naposledy,“ říká doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc, vedoucí Katedry marketingu a obchodu.

Značka Radegast si vyzkoušela pilotní projekt s Katedrou marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava již v minulém roce. Tématem loňského projektu bylo, jak má vypadat hospoda, aby přilákala mladší cílovou skupinu.


 

Kontakt:

Jitka Němečková

Plzeňský Prazdroj

731 193 191

 

Poznámky pro editory

  • V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj
  • Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, jehož součástí jsou nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
  • S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Za pozitivní působení v oblasti společenské odpovědnosti získal v roce 2018 Plzeňský Prazdroj čtyři významná ocenění v soutěži Business pro společnost TOP odpovědná firma a stal se tak jednou z nejoceňovanějších českých společností v oblasti firemní odpovědnosti v České republice.