- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Spotřebitelé volili pivní novinku roku. Nejlepší je Radegast Rázná 10
25.5.2018 OceněníRadegast Rázná 10, kterou nošovický pivovar uvedl vloni na trh, získala zlato v anketě Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2018. V exkluzivním výzkumu, který předchází udělení ocenění, spotřebitelé určili, že je pro ně Radegast Rázná 10 nejlepší novinkou v kategorii piv.
Ocenění převzal na včerejším slavnostním galavečeru v pražském kině Lucerna manažer značky Radegast Marek Grabovský, který ke spotřebitelskému výběru řekl: „Vítězství je pro nošovický pivovar nejen skvělou odměnou, ale zároveň jasným důkazem, že rozhodnutí uvařit nové výčepní pivo bylo správné, a že lidé si jeho hořkou a plnější chuť pochvalují.“
To potvrzuje i současný trend a rostoucí zájem o piva s výraznější a plnější chutí. Oceněná desítka z Nošovic je výrazně hořká, má svěží chmelové aroma a plnější chuť, než je u výčepních piv běžné. Spotřebitelé označili jako nejoblíbenější novinku v roce 2015 také Radegast Ryze Hořkou 12.
Volba spotřebitelů je program, který každý rok oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na český trh. Jde o výrobky, se kterými se zákazníci setkávají při každodenních nákupech. O titul Nejlepší novinka se letos ucházelo přes 150 výrobků uvedených (nebo uváděných) na trh v období od ledna 2017 do konce května 2018 v 37 potravinářských a 13 nepotravinářských kategoriích.
Radegast Rázná 10 se tak během celého roku může pyšnit logem Volba spotřebitelů -Nejlepší novinka 2018.
Poznámky pro editory:
V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj
Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, jehož součástí jsou nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
Plzeňský Prazdroj v roce 2017 doma a v zahraničí prodal přes 11 milionů hl; domácí výroba činila 7 mil hl, vývoz přes 1,5 mil hl a licenční výroba 2,6 milionu hl. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. V loňském roce navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.