Velkopopovický Kozel vypráví příběhy poctivých řemeslníků s velkým srdcem

4.4.2018 Velkopopovický Kozel

Velkopopovický Kozel posiluje spojení s odměnou po poctivé práci, které si dlouhodobě buduje. Ve spolupráci s agenturou TRIAD připravil spot vytvořený tradiční ruční animací bez použití 3D a počítačových efektů, kde je většina věcí vyrobena ze dřeva a z papíru. Ztvárnil v něm příběhy dvou řemeslníků a rozhodl se tak vzdát hold poctivé ruční práci a lidem, kteří jsou šikovní a zároveň mají srdce na správném místě.

Příběhy ztvárněné postaru – poctivým řemeslným způsobem – jsou zároveň odměnou i poděkováním za dobrosrdečnost těchto lidí. Na konkrétních případech ukazují poctivost a zručnost českých a slovenských řemeslníků, tedy tradiční hodnoty, se kterými je značka, která vaří pivo již 144 let, přímo propojená.

„Největší sílu kampaně vidíme ve využití digitálních kanálů s celým jejich potenciálem. Ten nám umožňuje ukázat autentické příběhy reálných řemeslníků ve vizuálně netradiční a zajímavé formě. Videa o řemeslnících jsou taky propojena s aktuálním TV spotem, kdy nás postava z něj uvádí do děje. Odměna na konci videí ukazuje, že upřímné poděkování má pro lidi pořád obrovskou hodnotu,“ řekla Mária Vaškovičová, brand specialista značky Velkopopovický Kozel, Plzeňský Prazdroj.

Velkopopovický Kozel ve svých spotech odměňuje řemeslníky, kteří svou práci odvádějí poctivě, již tradičně. Nyní oceňuje ty, kteří svému okolí pomáhají bez nároku na odměnu – jen proto, že dělat dobro jim přináší radost.

„Napadlo nás, že lidé, kteří nezištně pomohou někomu okolo sebe, nemusí existovat jen v pohádkách. Začali jsme hledat a nakonec jsme našli dva příběhy, které nás vzaly za srdce. Jeden slovenský a jeden český – a shodou okolností oba o řemeslnících, kteří pracují se dřevem,“ říká Eugen Korda, creative team leader, TRIAD Advertising.

Kampaň, která proběhne na Facebooku a YouTube, bude trvat čtyři týdny. Kreativní koncept pochází z dílny TRIAD Advertising, produkčně se na projektu podíleli ZOOM Films, studio Animation People a Silencio FX.

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Jitka Němečková je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 731 193 191 
Email:

Poznámky pro editory
První várka piva byla ve Velkopopovickém pivovaru uvařena 15. 12. 1874 a o rok později již bylo vystaveno (uvařeno a prodáno) 18 000 hl piva. Již po několika letech se pivovar stal třetím největším v zemi. Proslulá byla zejména výroba silného tmavého piva. Velkopopovický pivovar je součástí společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Návštěvníci pivovaru se mohou těšit na prohlídkovou trasu, která představuje zajímavou a zábavnou formou historii i současnost pivovaru a jeho okolí. Součástí prohlídky je i ochutnávka v ležáckém sklepě a živý maskot pivovaru – kozel Olda.
Pivovarský Kozlův obchod s dárkovými předměty nabízí návštěvníkům široké spektrum zajímavých dárků s pivní tematikou.
Přímo v areálu pivovaru se nachází restaurace Velkopopovická Kozlovna. Restaurace nabízí českou kuchyni a široký sortiment čepovaného piva – zejména vynikající Velkopopovický Kozel 11° čepovaný přímo z pivních tanků.

(Praha)